Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Lördag igen

Av Heidi Fransson - 14 november 2009 12:50

Åter en dag med massa tänkar och funderingar.Men man ska försöka ta sig kragen och dra sig upp.

Det finns andra som har det svårare.

Idag igen är det regn.Snöade lite igår men det börja regna istället.Inte kul men vad ska man göra.

Pyssla lite med saker som jag ska sälja på loppisen som vi har en gång i månad i våran cafestugan.

Jag och en granne ska dela på bordet.Hon skulle iväg så jag ska försöka sälja åt henne med.

Lite trött på att vissa ska lägga sig i och hur man gör sina saker.

Idag blir det inte så mycket göra utan jag kommer ta det lugnt.Men ganska irretterade att de inte hörde av sig om min mobil igår som de sa att det skulle göra.

Jag vill ha tillbaka min mobil igen.
Min kära sambo sitter här och muntrar över spelet.Börja bli lite jobbigt lyssna på det faktiskt ..Men vad ska man göra!Antingen be han hålla truten eller gå ut från rummet.
Jag kommer skriva mera senare i min blogg .Men ska lämna datorn nu en stund.


Ha en bra dag. Heidi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Fransson - 24 maj 2010 15:06

Jaha som sagt nu har man varit otroligt dålig på skriva igen. Önska att man kunde få den kicken blogga lite oftare. Men det kommer väl.   Satt ute med grannerna och tog en kopp kaffe.Det blev inte långvarigt.Var så underbart och skönt. Jag ...

Av Heidi Fransson - 17 mars 2010 16:32

Hej    Det var ett tag sen jag var här och skrev.Har inte haft lust med det. Men få se om jag kommer blogga lite mer.När man inte mår bra så vill man inte prata med någon eller skriva.   Igår var jag till optiken.Jag blev så himla glad när ...

Av Heidi Fransson - 18 februari 2010 20:36

Jaha då är det torsdag igen.Fy vad dagarna gå så fort. Känns som det var inte länge sen det var helg.Så är det igen   Idag har jag hälsat på en vän som jag har inte pratat med en dag.Jag är så glad att hon finns.Hon är verkligen god vän. Usch...

Av Heidi Fransson - 11 februari 2010 14:25

Idag blev det ingen skola pågrund var tvungen till arbetsförmedlingen för träffa min handläggare.Ja det var inte så kul gå på mötet men vad ska man göra . Skam den som ger sig heter det ja.Men nu är det gjort och man har fått en handlingsplan också...

Av Heidi Fransson - 2 februari 2010 23:09

Jag hinner inte med att skriva i min blogg men ska försöka. Har börjat läsa och det funkar än så länge.Bara matten som gör mig tokig. Men det är klart jag är tokig av mig så det behöver jag inte skriva om    Idag har jag varit till disktriktsju...

Presentation


Iggla1´s blogg

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards