Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Heidi Fransson - 17 januari 2010 23:54

Hej igen


Jag hade tvättid idag till klockan 14 och när jag kom ner så blev jag ganska förbannande.Hade torktid till kl 15 och då när jag gick ner för känna tvätten så blev jag chockade och jävlig förbannand.
Det var min tvättid och då ska ingen jävel ta min torktumlare med min tvätt och stoppa in sin med min tvätt.

Jag trodde inte att det var sant alltså.FY fan alltså .Denna gången svor jag som fan i tvättstugan och sa vad in helvete är detta.

Jag tog ut min tvätt och satte inte igång den som hade lagt sin tvätt i min tvätt.De skulle få en pik av mig att man gör inte så.
Jag var så arg när jag kom upp och börja skälla min kille och sa vad helvete att man inte kan få han sin tvätt ifred.Jag verkligen kokade alltså ..

Fick ta med upp sängkläderna för de var inte torra.Hmm fortfarande förbannande.

Kommer inte hålla käften nu till våran hyresvärd för det är fjärde gången det händer.Och jag tolerare inte mera.Första gången försvann lite kläder från oss. Hur kan man ta andras kläder och sen använda det ..

Fy vad äcklig det är.Undra om vissa personer tror att det kan göra som de vill och inte respektare andras saker.

En vän till mig blev det att det tog tvättmedel.För helvete gott folk låt andras saker vara och ta inte andras tvättider utan boka er tid själva.


Jaha imorgon är det nya tag igen.Ska äntligen träffa min gudbarn och gosa och lukta på dom.Tack mara för att du finns och ta mig för den jag är. Och accepetare mig och puffa mig.Tusen tack mara för att du litar på mig med barnen..

Nä sluta för idag. Ha en bra Måndag imorgon..


iggla1 

Presentation


Iggla1´s blogg

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards