Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Heidi Fransson - 24 maj 2010 15:06

Jaha som sagt nu har man varit otroligt dålig på skriva igen.


Önska att man kunde få den kicken blogga lite oftare.

Men det kommer väl.


Satt ute med grannerna och tog en kopp kaffe.Det blev inte långvarigt.Var så underbart och skönt.

Jag tog mina saker och gick för det var bäst så.


Nu har det verkligenblivit skönt ute.Solen har varit framme ett par dagar och man fått chansen vara lite ute..


Var i lördags hälsa på våra gudbarn.De är så underbara och härliga.Fulla med bus och lek..

Usch snart är det 1 år.Gud vad tiden går fort.

Tyckte inte det var så länge sen min vän kom hem med dom.

Tur att man har dom så man kan busa och leka med dom.Tack Marianne och Lennart för att ni finns där och låter mig vara med på grabbernas uppväxt.

Tack för att ni finns där för mig och tar mig för den jag är..


Igår plantare jag om lite blommor inifrån och ute på min balkong.Fixade även mina tomatplanter.Få se om det blir något.



Idag har jag varit iväg och grejat lite och det var så underbart alltså.Bara har solen och radion på mobilen så leker livet.Skitbra.Koppla bort allt och alla  och får vara sig själv utan vara vakt på sin sida hela tiden ..


Nä om man ska pressa babytäcket till en vän.Min halvsyster Bea fick sin till dotter här för ett par veckor sen.Hon blev så glad för det.Så nu har man gjort ett till .Kul men tar tid.
Då har man något göra. 


Ha det så gött iggla 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Iggla1´s blogg

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards