Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Heidi Fransson - 11 februari 2010 14:25

Idag blev det ingen skola pågrund var tvungen till arbetsförmedlingen för träffa min handläggare.Ja det var inte så kul gå på mötet men vad ska man göra .

Skam den som ger sig heter det ja.Men nu är det gjort och man har fått en handlingsplan också.Så nu är det bara ligga i och söka jobb och samtidigt söka jobb mitt i allt.

Någon gång kommer det lösa sig det vet jag.
Idag blev man väckte av sin kille en härlig god kram och det finns inget bättre än att få en sådan morgon att vakna till.

Jag sitter igen med skolböckerna och rammstein i högtalaren.Underbart alltså, asgarv..


Träffade grannen igår och idag i stugan och vi snackade lite.
Jag håller mig på min kant och det är lugnaste så.Fick reda på en granne ska flytta kommer sakna henne.Tråkigt alltså.

Man kan verkligen hoppas att vi kommer hålla kontakten.Det kommer vi göra ..


Ska baka piroger och sen se om jag hinner baka bröd.Är så alltså trött på köpt bröd.Ingen matlust heller har man längre.Och lika bra det faktiskt.

Då kan man lägga annat på den energi.Men det talar jag inte om än *fniss*.


Nä nu ska det  plugga lite och sen baka.
Ha en underbar dag i det fina vädret i solen..


kram till nästa gång iggla

Presentation


Iggla1´s blogg

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards