Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Heidi Fransson - 18 februari 2010 20:36

Jaha då är det torsdag igen.Fy vad dagarna gå så fort.

Känns som det var inte länge sen det var helg.Så är det igen


Idag har jag hälsat på en vän som jag har inte pratat med en dag.Jag är så glad att hon finns.Hon är verkligen god vän.

Usch vilket väder man har fått igen fullt upp med snö igen.Jaaaaaaaaaag vill har vår istället.

Ganska trött på detta snö och det ska bara komma mera.


Jag har varit till arbetsförmedlingen men alltså kom och hjälp mig alltså.Vad har man det för de kan inte hjälpa någon helt fucking otroligt säger jag bara .


Alltså hur mycket ska en människa ta i emot och orka med allt.Man reser igen fast det är skit.Ibland vill man fan i mig klappa till vissa och bara skrika ut allt.Men vad fan det hjälper inte kan jag lova.

De är lika bra köra som bara den


Nu ska jag gå mysa med min ja skratt.Ha det så bra till nästa gång jag skriver..


iggla1

Presentation


Iggla1´s blogg

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards